.... ja

fortfarande förkyld.
inte den minsta antydan till att bli ens lite friskare.
är det såhär det ska vara?

idag får jag iaf ta mig samman och tvätta. det här går inte. man kan inte bara ligga stilla i en soffa, eller säng.
men guuuud vad trött jag är. hela tiden.
nä det är inte grissjukan.
det konstaterade precis min storasyster. för då ska man ha feber utan förkylningssymptom och hosta.
jag har ingen hosta. och ingen feber.
däremot har jag alla förkylningssymptom. så jag misstänker att jag är förkyld.
en seglivad jävel dessutom.

dunsockor, en tjock tröja och en halsduk...
alt en soffa och ett stort täcke... thats me!

kaffe nu då..

*snörvel*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0