typiskt.

igår mådde jag jättekonstigt på jobb.
aldeles slö och seg.
och när jag kom hem frös jag som tusan.
och imorse när jag vaknade var det kört.
näsan helt igentäppt, tusen nysningar och snörvel, ögonen rinner och jag måste snyta mig heeela tiden.
kul.
som om det inte var nog så har jag dessutom fått ett sånt där svinigt munsår. ööeee!

trots min förkylning fick jag ändå tvinga mig till skolan idag.
man kan inte missa en sekund för då är man helt plötsligt sjukt långt efter.
nu gick vi igenom linjära funktioner.... det verkar inte kul.
jag och andragradsekvationerna kommer mycket bättre överens.

igår fick jag veta vad min bil ska kosta i försäkring per månad... ingen rolig summa.
men jag vill ha helförsäkring så då får man ju ta att det kostar lite mer.
snart ska jag lämna henne på service och få allting top notch!

usch.
nu ska jag kurera mig.

Känner mig såhär ungefär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0