weight loss

godmordon, eller kanske godmiddag!
snart dags för jobbet men hinner väl blogga lite.
är hemma en snabb vända i lund. morris har bott med mig hos babe några dagar, men han kan inte vara med på jobb, så nu får han stanna hemma. vilket han säkert är helnöjd med!

Igår var jag och marie på gymet. hade tänkt att vi skulle gå på body balance, men vi kom lite sent så det fanns bara en plats kvar.
istället cyklade vi 30 min på typ, "liggcyklar" och trampade 20 min på crosstrainers.
sen pumpade vi våra armar lite och jag provade någon rumpmaskin inne på tjejgymet. :P

ikväll ska jag köra ett intervallprogram på crosstrainern har jag tänkt!

och idag vägde jag mig... har gått ner 1,1 kg sen jag vägde mig sist, för ca 2 veckor sedan! Ballt!

Nähäpp, nu får jag väl slänga på lite make-up och dra iväg!

herå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0