chailatte på bakgår'n

idag var det förmodligen sista gången som jag och Malle stängde tillsammans på jobb.
efter nästa vecka åker hon på semester i 2 veckor till spanien, och undertiden hon är borta hinner jag sluta i Lund.
Så idag hade vi våran sista quality time.
vi har gjort till lite tradition att någongång i veckan stanna kvar efter stängning, gå å köpa varsin latte och sätta oss på bakgården vid jobb och snacka skit, dricka kaffe å ta en cigg.
men nu är det slut.. iaf på det sättet. =(
om det är något jag kommer sakna så är det malin och våra fina stunder tillsammans!
well well...
vi får skapa oss andra, nya traditioner!
sjukt kul att stänga med malle och Ingela idag iaf, like the old times!
vi brukade alltid stänga tillsammans innan.. fabulöst!
jobb jobb jobb...

imorgon är det krällefest och det ska bli gott!

nu ska jag se idol på tv4.se!

kisses and hugs


egobild comin' right up...



Adidaskicker yäääääää!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0