dagar i malmö

har varit i malmö enda sedan i fredagsnatt.
efter krällefesten här följde jag med hem till hanses.
fantastiskt skönt.
lite som semester fast jag både har jobbat och varit i skolan. weird!
... och storstädat köket...
så länge att jag har haft ryggsmärtor hela dagen.
men oj så fint det blev!
lite får man offra...  jaaadå!

mina veckor är helt förvirrade nu.
inget riktigt schema att följa på jobb iom att jag snart börjar i malmö.
jobbar lite, ledig lite.
massor med fester tillsammans med malmögänget ligger på kalendern framöver...
lite glassigt ska man väl ha det ibland.
men jag vet typ aldrig vilken dag det är... typ... jag trodde det var fredag i onsdags.
fast i måndags trodde jag det var söndag... och nu känns det helt klart som tisdag...

jättekonstigt.

nu ska jag kvällskissa min vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0