googlefamous

i brist på annat så googlade jag joxxan...
och min blogg ligger överst av 1040 träffar!
ändå coolt.

ja herregud... för att vara en i mängden så måste jag ju bara nämna Anna Anka och hennes sorgliga syn på världen.
det måste vara en liten ensam flicka som bor i henne.
jag tycker synd om henne.
hon är fånge i sitt liv. stackarn.
Intervjun med henne hos Skavlan ikväll var ju minst sagt roande.
Henrik Schyffert var fantastisk, när han på en fråga om han skulle kunna tänka sig vara gift med en kvinna som henne, svarade något i stil med "det kan ju vara spännande att vara gift men någon som har samma kvinnosyn som Osama bin Laden".



 

Resten av intervjun går att finna på svt.se

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0