ibland kommer vi inte överens

jag och matematiken.
konjugatregeln och jag har funnit varandra på något sätt.
roten ur och jag fungerar också bra, vi trivs med kvadreringsreglerna.
ekvationer och jag är bästisar, tom andragradsekvationer.
pythagoras och jag tyckte först om varandra jättemycket, sen kom vi lite på kant med varandra, men nu tror jag vi har hittat tillbaks igen.
det är inte så bra med potensen... (hähä) och ekvationer med nämnare... där går det inte alls...

och på provet idag... gjorde jag fel när jag skulle räkna ut längden och bredden på en rektangel med hjälp av arean.
jag kom på det sen, hur man gör. men det hjälper ju föga när dörren är igenstängd, lektionen avslutad och proven insamlade...
hejdå MVG.

såhär kan det se ut en helt vanlig onsdagkväll..

 

 

 

peace mothaaaaa fuckaaaa!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0