insomnia

nu har jag suttit framför denna dumma burken sedan jag kom hem...
okej.. gick ut med mamma och morris en kortis... satte mig... sen gick jag ut en nattkissrunda med morris..
suck.
tråkig kväll.. eller... jag är inte missnöjd.
men man kunde ju gjort något mer kreativt.
typ.. målat.
det var längesen.
men jag har blivit besatt av att leta outstanding clothes på tradera.
jävla sophie å niclas.. har på något sjukt sätt dragit med mig ner i traderaträsket.
well, dragit hem en vinst iaf, och den borde komma imorgon... eller kanske på måndag.

nu är jag iaf sjukt trött, men vet att om jag lägger mig kommer jag inte somna...

idag kickade jag ass på mattelektionen, fast jag missade förra! suckers!
jag och matematik har blivit kompisar!

okejdå..
jag får väl kultivera mig min sista vakna tid. det blir jag och paulo coelho i sängen inatt!

godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0