inspirerad

eftersom jag inte kan gå å lägga mig  och sova som normala människor sitter jag och klickar runt på massa bloggar.
och jag blev nyss sjukt inspirerad att börja träna när jag var inne på denna tjejens blogg.
vet inte varför.
hon känns så alldaglig och skön.
som en helt vanlig tjej, vilket hon ju såklart är, med en helt vanlig önskan om att bli av med lite extra kilon.
kanske dags nu då.
att börja träna igen och bli av med kärlekshandtagen som bara blir större för varje dag som går..
som anna anka säger, tjocka människor är egoister och kostar samhället en massa pengar, och, man måste vara snygg för sin man..
sagt och gjort!
imorgon ska jag ta min första powerwalk mot ett smalare liv.


Kommentarer
Postat av: Malin

Gumsi, jag vill ju träna med dig...:(

2009-09-26 @ 17:15:30
URL: http://orkamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0