?(/%¤&#" klänning

jaha...
25års jubileumsfest med jobb på lördag.
köpte en jättefin ny klänning. skitsnygg och lagom porrig.
och som vanligt folk tänkte jag att "jaja då får jag stryka den innan lördag". som vanligt som man tänker om saker som måste strykas.
men.
tydligen får man inte stryka min klänning. den är strykfri. eller strykförbjuden.
så nu måste jag gå med en skrynklig klänning på festen.
känns sådär kul. lagom kul.
skittrist.
hängde den i duschen och spolade av den i hopp om lite färre skrynklor imorgonbitti.
alla håller tummarna!

nu ska jag farma lite på varmville.
nya flugan på facebook. det är ju skitkul. geeky.. i know.

näääää minsann...
farmville!

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0