lördag 0730

ville verkligen inte vakna imorse. låg så himla bekvämt i syrrans sköna säng.
men, man måste gå till jobb.
så bara att tvinga sig upp från den sköna värmen under täcket och ut i 8-gradig kyla. så kallt är det om morgnarna numera i skåneland. ganska skönt!
man kan änvända en härlig stor scarf igen.

så här såg det ut imorse

soligt och fint!



Jag och min stora scarf!


Ibland kan jag inte fatta att jag fick jobbet i malmö. herre gud!
fatta hur galet det är! massor av folk blir uppsagda överallt och företag får göra sig av med folk.
men jag, jag får en heltidstjänst i en helt nybyggd butik i västra hamnen! hur coolt är inte det?
aaaaah!!! jag är så sjukt lycklig! :D
kommer bli så himla roligt och spännande att få vara med från starten i nya butiken.

nu ska jag ut och traska en sväng med Mollris, sen blir det åka till malmö och träffa Hansi.

puss!


Kommentarer
Postat av: Määäärie

Ska du hyra min lägenhet?? ;)

2009-09-12 @ 18:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0