malmö 09 å vackert väder

vaknade skönt med Morris på ena sidan och Hans på andra, under mitt favorit täcke 'mysa stjärna' från Ikea.
kan sitta i soffan och bara längta efter att få lägga mig under det täcket och bara myyysa. så sjukt härligt!
ska snart ringa storasyster och styra upp dagen lite.
vi ska bege oss till märkesoutleten vid midhem och fynda!
jag tog en sväng in där igår, hittade ett par übermysiga adidasbrallor för 200 spänn, typ gratis!
men kunde inte bestämma mig för vilka sneakers jag skulle köpa, så får ha med mig två smakråd idag. kommer nog inte gå så bra som planerat... :P
antingen blir det ett par svarta eller rutiga 'reebook freestyle hi' och ett par 'nike blazer mid'.
jag ska ju ha två par...
eftersom jag får två par till priset av ett om det hade varit ordinarie pris!
två par skor är bättre, och roligare, än ett par! :)



 

 

nu får jag nog ta tag i denna dagen!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sophie

KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP!!!!!

2009-09-14 @ 17:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0