no words

har suttit nu typ aslänge och försökt fixa lite med bloggen så den inte ser så trist ut.
det är tydligen jättesvårt.
hur fan fixar alla fjortisar det?

well anyhoo..
sov riktigt dåligt inatt. vaknade flera gånger och drömde att jag inte fick jobbet i västra hamnen.
gick upp lite över åtta och fann Hansi vid datorn, designat nya skor.
fixade frulle, och då, ringde telefonen....
"hej det är marie, jag ringer bara för att gratulera till det nya jobbet!"
Aaaaaaaahhhhh!!!!!!
Skrek lite dåraktigt, men ändå klent, rakt ut i luften.
sen firade jag med the voice, müsli och Hans i soffan.

när jag kom till jobb låtsades alla som ingenting. inte ens malin avslöjade något.
men dom visste redan! haha!
och alla var glada för min skull. så himla härligt. jag är verkligen värd den tjänsten. arbetat mig till den!
men malin var ledsen för att vi inte kommer ses varje dag längre.
och jag håller med.
även om jag är sjukt glad är det ändå sorgligt.
en era som tar slut liksom.
men vi får ses utanför jobb. även om det inte alls blir samma sak.

nä nu måste jag nog krypa till kojs om jag ska förstå något överhuvudtaget på mattelektionen imorgon!

pusspuss

lite bilder från helgen:


Alla lundatöser utom the boss.

dom tre bästa!

Martin VD och jag

Bästa Malle och jag inför beachtävlingarna!

Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

Fan,fan,fan vad bra du är som fått jobbet!! Men fan för att vi inte kommer jobba ihop mer.. Jag kommer sakna dig josephine!! Hopaps din fredag blev lika mysig som när du var liten.

PussOkram

ps.Din Blogg är snygg!

2009-09-11 @ 23:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0