en solig lördagsmorgon

vakande kl 06.12 idag tydligen.
det var inte alls meningen.
men tänkte att eftersom jag ändå var vaken så kunde jag ta tillfället i akt att springa 5-kilometarn.
blev dock lite längre.
5,6 km på 40 min... nä jag har aldrig sagt att jag är snabb.
sanningen är att jag powerwalka halva rundan.
men vad gör det.
la upp rundan på iform.se och det visade sig att jag gjort av med 489 kcal.
det är gött sådär på morgonen innan frukost.
kanske hinner bli lite mer fit innan vi drar iväg till Uesa. kommer gå upp en massa kilon over there.

Nu är det frukost som gäller.
Yoghurt med keso, äpple och nötter. mums!

Har ett väldigt pressat schema idag så skönt att kunna ta det lite lugnt nu på morgonen.
Snart är det jobb, sen ska jag direkt till brorsan och hämta honom när jag slutat, köra honom till skanör, och sedan rejsa tillbaka till malmö för att hinna till stallet och rida innan klockan blir 18 och stallet stänger.
Sen ska jag hem och göra mig grann för sen blir det nog öl på lillatorg med Mollan och Stasia!

Idag är sista dagen med Asta innan hon åker så hade egentligen inte velat va stressad där. men... så är livet.


bjuder på en gammal bild från en löprunda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0