i en tom lägenhet

jahapp.. då var man gräsänkling.
Haschi har åkt till småland och tänker tydligen stanna där hela helgen.
vad ska jag nu göra?
hatar att somna själv, hatar att vakna själv, hatar att komma hem till en tom lägenhet.
men jag överlever nog.
har köpt en korsordstidning så jag kan hålla hjärnan sysselsatt...
ja... jag är 50+

nu ska jag snart bege mig till stallet.
det är mina sista dagar nu med Asta.
Helena kom på att hon nog vart för stor för henne, så hon gick till ATG-kliniken och mätte henne och bad om ett expertutlåtande.
158 cm.
nästan ponny.
så på söndag åker Asta hem till sin riktiga ägare.
Och om två veckor får vi hem vår nya häst.
8 åriga valacken Dino, som mäter 175 cm.
HJÄLP!
Men han ska tydligen vara en välutbildad och självgående hoppkuse. så om allt vill väl kanske jag hoppar på tävlingar till sommarn.
Annars tänker jag bli dressyrryttare så får Helena sköta hoppningen.
vi må se.

kanske blir med bloggande nu när jag är ensam...
men vi ska inte hoppas förmycket.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

blogga blogga blogga =)

2010-04-23 @ 13:56:36
URL: http://pearlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0