överdrivet mysigt

just nu sitter jag i vår nya soffa som äntligen kommit! som jag längtat efter den!
fantastiskt snygg, stor och skööön!!
och nu såhär i juletider har vi verkligen fixat det fint här hemma. äntligen har vi ett riktigt vardagsrum!
allt byggmaterial och verktyg är förflyttade ut på balkongen och i datarummet.
och i måndags var jag och babe på ikea och inhandlade bord och stolar.
så nu är här superfint!
har ju tyvärr inte fotat det än, blir inga bra bilder när det är mörkt ute... och när det är ljust ute så tänker jag ju inte på att göra det.. men det kommer.

så igår hade vi julen här hemma.
mami, papi, hanish och mormor var här, och jag och babe såklart.
kändes lite weird att inte vara med hela familjen. första året som vi inte var samlade allihopa. :(
men ikväll träffar jag iaf storebror hos mami o papi.. och storasyster tänker jag åka upp och hälsa på så fort jag kan!

nä... nu måste jag byta låt på spotifyen.... pallar inte ha peter jöback i mitt öra mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0