denna medaljglädje!

Nu tog Sverige precis sin sjunde medalj!
Och det är om jag får säga det själv, till stor del tack vare mig.....
jo!
för jag stod upp i soffan och skrek, sprang fram till teven och skrek, och sen hoppade jag jättehögt och skrek... och sen for tyskan förbi, och sen skrek jag ännumer och då tog Haag och Kalla silver!
Men alltså det bästa jag har sett någonsin, är typ när Hellner tog guld och Olsson brons!
ojojojojoj vad jag skrek då!
det var ett nervkittlande lopp det där.
jag ska bli som dom när jag blir stor...

nu ska jag nog sova för jag är så trött av allt hejande.
och dessutom ska jag träffa katten imorgon, och vi ska till gymet och det är kul!
min ljumske har kastat in handduken igen efter min vansinneslöpning igår btw. men det går nog över. den har blivit starkare. den ser ljuset!

och det blir inget vårrus för mig i år heller.
this is why:
3 maj - vårruset vs. 3 maj - kalkonensdag
jodåsåatte....

ska hitta nått annat lopp jag kan maxa min kondition till...

he'rå!

p.s. hittade en blogg : http://www.marcushellner.se/


Kommentarer
Postat av: Sophie

Åh orka bry sig om OS. Dödstråkigt.



Då får jag väl springa vårruset själv då. Tack för infot.

2010-02-22 @ 23:46:20
Postat av: Sophie

Du har en utmaning som väntar på min blogg!

2010-02-23 @ 12:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0