jobb, gym, häst

har nästan precis kommit hem från gymet.
stack dit direkt efter jobb.
körde cardio i 30 min plus styrka, bicep och tricep, lite mage och vader.
på gymet nere vid högskolan har dom en konstig cardiomaskin som liksom är som en trappmaskin, fast man rör fötterna åt sidorna. som om man åkte längdskidor...
aja... den är iaf asjobbig och man svettas som faaaaan! riktigt gött! :D

fick mejl innan idag från min hästtjej helena, och hon har nu bestämt sig för stoet, och hon ska hämta hem henne på lördag.
jag kommer träffa henne på söndag! :D
ska bli så himla kul. äntligen får jag rida igen. mums! rida ut i snön... så mysigt!
fick lite bilder på henne.
väldigt söt fux utan täcken. ca 1,60 hög.

Asta!

Nu ska jag se kniven mot strupen och höra svettiga Alex säga "Jag kommer STÄNGA det här stället!!!"

Kommentarer
Postat av: Sophie

Sån maskin hade vi på Goodlife!



Hästen ser ut som Moses!



Alex påminner om Max. Läskigt....

2010-02-11 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0