kladdigt som fan

mitt nagellack. ser förjävligt ut! jag är ingen riktig tjej...
riktiga tjejer kan måla sina naglar.

kollar på reprisen av tjejernas 30 km klassiskt... ja längdskidor... OS.
Kalla har gjort ett riktigt bra lopp trots att hon inte tog medalj. jag älskar vårt längdskidlandslag. dom är så jävla bäst.

igår var jag hos kusin Danne. det bjöds på tacos och chokladkaka. mums.
sen satt jag och Hans och försökte få tag i fyra biljetter till Garth Brooks i Las Vegas... och efter flera försök och ihärdigt arbete fick vi tillslut dom!
Så den 27 juni 2010 på encore wynn las vegas sitter vi där och har honom framför oss på scenen! Fett!
lite som när vi såg KISS.
helt ofattbart och det känns fortfarande som en dröm.
när man säger det känns det som en lögn...  typ... "amen sluta ljug nu jossan, du har inte sett kiss"....
men det är ingen lögn! det är sanning...
så kommer det typ kännas efter Garthan också!

Idag fyller Mollan och Molle år! :D
Mollan aka Malin blir 24 år och Molle aka Morris blir 10 år! GRATTIS!!
fast vänta, Jenny fyller också år ju, Grattis Jenny! :)

nu ska jag typ laga mat. och sen ska vi på tårtkalas hos Morris!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0