med häst.... tjej..

jovars.
snabba bud.
men jag vet ju vad jag vill så då går det snabbt! ;)

Mejlade en tjej som lagt in annons om medryttare.
hon ringde upp och vi klickade.
Hon ska skaffa häst, har inte hittat den än dock, men när hon gör det så ska jag få följa med och se den innan hon tar hem den.
sen är hästen MIN dom dagarna jag har den.
Får rida för tränare eller bara skogsmullerida om jag vill det!
låter skitbra och kommer nog bli supernajs!

saknar hästarna såååå... och jävla sophie som triggade igång det... arrgh!!
eller tack kanske... det låg dränkt i all snö...

superspänd nu på vad och när hästen kommer till oss!
blir som att skaffa egen häst eftersom jag är med från början liksom! :D

superpepp!!



Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Wille är nyopererad så blir ingen flytt på ett tag. Vi står i Höllviken, inga platser lediga. Jag kommer dock att flytta när jag hittat rätt stall, men bara det är ju svårt som attans. Lycka till med hästletandet!

2010-02-04 @ 13:31:50
URL: http://misscrona.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jodå det kan jag göra

2010-02-05 @ 16:21:00
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0