my little pony

sophie jävel jävel har fått mig att snöa in totalt på hästar.. igen.
men det är ju som det är när man älskar dom där djuren.
man kan inte vara ifrån för länge.
så nu har mina kvällar gått ut på att hänga på hästnet, bukefalos, hästfynd osv osv osv. för att leta efter häst.
jo, jag blev så störd att jag tänkte köpa egen.
men sen insåg jag att det nog inte är så smart, så nu letar jag mest efter en häst att ha på halvfoder.
vill ha en riktigt pingla med lovely galopp och härligt steg. gärna en bra utbildad liten knodd så man kan utvecklas lite.
helst inget varmblod, men, det är okej, om den är utbildad.
insnöad. insnöad. insnöad.

och inte bara i hjärnan utan även på riktigt.
alla som pratat om klimatförändringar och att det skulle komma att bli varmare väder kan ju rita sig det nu.
så här mycket snö har det inte varit i skåne på typ tretusen år. minst.

snön är vit och gör livet ljusare.
men den är trist.

nu ska jag nog ringa på en annons.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0