nu så kanske

suttit och spejat annonser på blocket efter en värdig iphone nu i flera dagar.
och nu så verkar det som jag hittat en som passar mig i smaken.
man vill ju ha kvitto och garanti, och den ska ju vara i nyskick... minst!
imorgon kanske jag kysser sony ericsson farväl för sista gången. no more ska jag behöva stå ut med en telefon som bestämmer över mig, när jag får smsa, vad jag ska skriva, hur jag ska skriva det, stor bokstav mitt i en mening, ord som inte finns trots att jag lagt in det vid ett flertal tillfällen, alldeles för lång betänktetid tar den på sig för varje uppgift jag ger den. och när den känner för att stänga av sig, ja då gör den det.
"tyvärr josephine, nu ska du inte ringa till jobb och säga att du blir sen pga snökaos, för nu ska jag stänga av mig här lite, du kanske får ringa sen om en fem minuter eller så".
nä du.
nu är det snart slut.... kanske


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nä jag är en lycklig tjej med en sonyericsson w715 ;)

Nä men jag gillar den faktiskt.

2010-02-07 @ 19:31:04
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0