oh well

fan vad jag känner mig grym.
har tränat nu två dagar i rad efter jobb. det är så jävla gött.
dra in om gymet innan man sticker hem, och sen e man liksom klar. man behöver inte ge sig ut i pissnön fler gånger!
varje gång jag är på gymet är där någon ny tjej som inspirerar mig.
igår var där en tjej som sprang som FAAN på löpbandet.
sen såg jag på hennes tröja att det stod stockholm marathon.
så då tänkte jag att ja, så som hon sprang på löpbandet, så ska jag också springa. typ.. kanske inte lika fort för då trillar jag av. men typ.
det är fint att bli inspirerad!

..jodåsåatteeee.... bilen går bra och barnen är friska....

imorgon ska jag till Jenny på examensfest. ska bli trevligt. får träffa alla tjejerna från Lund där.
snacka lite skit och höra hur det går för dom nu utan mig! :P kan inte gå bra alls.... höhöhö

nähä.
nu får jag nog engagera mig lite i OS och herrarnas skidskytte.

tjarå!

P.S. Grattis till Kalla och hennes OS-GULD, jag ska bli som henne när jag blir stor, världbäst! D.S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0