så då

vet inte om jag sagt det men eeeeee.... ja jag har en iphone! =D

igårkväll var jag hos storasyster.
agnes har börjat prata, och igår sa hon sitt första ord, Pappa! men hon sa inte det när jag var där.
då sa hon papapapapapapapapa och mamamamamamamama!
så himla söt.
hon kan tydligen gå nu också. ja inte gå på riktigt men om man håller i hennes händer så knatar hon på som saaatan!
jag filmade med min lur och ska se om jag kan lägga in den sen nån dag.

igår fick vi även veta att vår framtid är säkrad, och att vi nu faktiskt kan börja leta efter en lägenhet på allvar.
fantastiskt!
slippa denna sunklägenheten och jävla akelius. skithus!

idag var en reporter/fotograf hos oss på jobb och intervjua marie och fotade oss och butiken!
vi är sjukt poppis ;)

efter jobb gick jag, proppen och angie en runda i stan.
jag skulle ha tag i ett skydd till min lur. gick genom hela stan på jakt efter ett rosa, men det fanns inte någonstans så det blev ett jättetråkigt svart.
men nu har jag ett iaf, så ska beställa ett lite spexigare från nätet.

.. och jag såg precis att man kan ha en swedbank-app i luren så nu ska jag fixa det. smiiiidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0