satt ur day

wäwäwäwääää känner mig som en jävla kärring, men jag måste fan klaga på att tiden går sjukt snabbt.
jag pallar inte med det.
vafan snart är jag ju förhelvete gammal och sitter på hemmet och gafflar med nån gråhårig kärring med pudelfrilla och beige kappa, om vädret som är för varmt, för kallt, för blött, för blåsigt eller för kvalmigt som dom säger, om mina barn som aldrig hälsar på, eller om svunna tider och "det var bättre förr".
äh fy fan!
frågan är om man inte ska se till och få en förtidigt död.
typ när man är 65. så man slipper all gammelångest men ändå hinner leva ordentligt...

det bästa med denna dagen är att jag varit på gymet, och fått springa på löpbandet i min egen lilla värld helt ensam med min pod i öronen.
det är befriande.
önskan är att det ska bli snöfria vägar och några plusgrader så jag kan springa utomhus.
för det är riktigt avkopplande för själen.

nu ska jag ligga i soffan, jävligt svettig och bara dricka min älskade monster.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0