gymet 24-7

två dagar i rad har jag och syrran begett oss till gymet på förmiddagen för att förbränna kalorier!
sjukt peppade, eller iaf jag!
det är gött när man kommer igång.
har suttit och knåpat ihop ett träningsprogram nu till oss, så vi inte går runt och drar i grejorna helt planlöst.
idag gick vi igenom programmet.
ska börja med det på tisdag. ska bli riktigt najs!
nu sitter jag och dricker min proteinshake, som smakar som godis! mums!
tänkte att jag MINST ska få tillbaka min form som jag hade innan... men helst ska jag bli mer fit.
har ju 6 månader på mig innan USA resan så det ska nog gå bra.
med massor med bra stöttande, hjälpande och pushande människor runt mig så blir det nog en dans utan svåra steg!



har även suttit och kollat runt lite på bukefalos... ser om det finns någon liten trevlig häst till mig att rida nån dag i veckan.
saknar hästarna riktigt mycket.
men orkar inte ha en egen häst. det tar för mycket tid.
får hitta en bra häst att bli medryttare på. som jag kan träna med helst för instruktör. aja... får se hur det går med det.

nähäpp... om man skulle se till att få i sig nån riktig mat nu då...

herå!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Jo men jag är oxå pepp. Blir bara ledsen o illamående när jag ser mig i speglarna. har ju ingen spegel hemma så jag vet inte hur jag ser ut o blir lika deprimerad när jag sen ser sanningen. Eller jag vet ju men jag tittar inte.

2010-01-10 @ 15:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0