premiär

yepp.
efter att smidigt och lätt hämtat drottning silvias favoritost (?) på möllans ost, stack jag hem och bytte om och knatade bort till gymet.
ganska jävla mycket folk var det, men det hade jag förväntat mig.
klockan 5 är en sån tid då alla tränar.
ställde mig på löpbandet i 45 min. så jävla gött. svetten lacka!
sen körde jag igång med mitt nya egenhändigt gjorda program.
bröst och axlar idag.
när jag låg på bänken framför spegeln och körde bänkpress, satt det 4 par intresserade ögon bakom mig.
tittade lite försynt på vad jag gjorde.
när jag var klar gick dom dit, tog lite hantlar och försökte sig på.
sen kände jag ögonen på mig igen.
hahaha! småtöser! =D
ja, kan min träning få någon annan intresserad och vilja lära sig så kan dom stirra hur mycket dom vill.

har visserligen bara tränat en dag nu, men är riktigt nöjd med mitt program. ^^

he'rå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0