seriöst

nu är denna dieten seriös.
shit... att fylla i allt man äter på piggelino.se är verkligen en ögonöppnare!
OMG!
fast man anser sig äta nyttigt så är det ändå sjuuukt mycket kalorier... aldeles för mycket.
vad göra?
well... ät bara kalkon... typ.
känns det som.
Aja... det ger sig.
Imorgon ska jag till gymet och köra mitt träningsprogram. peppad till tusen.
ska bli kul och se om jag gillar ett program jag själv gjort, eller om jag tröttnar efter en vecka som jag gjorde med PT-Johans program. höhö.. =)
Ska försöka få någon att ta bilder på mig med en bra kamera så jag har bilder på dagsformen.
så kan jag verkligen se hur jag förändras.
tror det kan vara bra. så hamnar man inte inte i något ätstörningsträsk..

på torsdag ska jag träna med Katten och det ska bli asballt.
har inte tränat med henne sedan key gym tiden. long time ago alltså.

babe och jag var nere på coop idag och köpte massor med olika frukter. så nu är typ hela vår kyl grön! :)
mums!

fortfarande inte hittat någon häst.

jag hatar paradise hotel... världens jävla skitprogram.
ska slänga ut teven från balkongen... gaaaarhhhhh!!!!!!

angry pirate!



Kommentarer
Postat av: KittCat

Hahahahahahaha!!! Och ja ba på gymmet "kollar du på paradis hotell?" Lixom! ;) Men det var asa najs att träna tsm igen... Idag har jag lite problem att gå i trappor bara, men annars är det lugnt ;)

2010-01-15 @ 18:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0