trening

Riktigt göttig söndagförmiddag har jag haft.
vaknade halv nio av mig själv, dvs. utvilad.
gick upp, drack mitt kaffe, tog på mig träningskläderna och travade iväg till gymet.
30 min cardio följt av 45 min styrka, sen körde jag 30 min cardio igen.
och jääääävlar vad jag svettades! så jävla GÖTT!!!!
har fått mycket bättre kondition på bara 3 veckor. klarar springa 25 min i ett streck nu på löpband.. i början fick jag växla 2 min gång 5 min löp.
så, jag förbättras! Känns sjukt najs.
synd bara att det inte syns på vågen. :(

nu har jag ätit min goda lax till lunch.. med chili och äppelglögg!
det är sant! asgott! till det hade jag koktpotatis och rödbetor. mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0