hallå louise!

ja jag vet att jag är superkass på att blogga from time to time.
men vad är meningen med att skriva om jag inte är inspirerad? hur roliga inlägg blir det då?
"hej, idag har jag jobbat. det var kul. hejdå!"
"hej, idag har jag jobbat, det var sådär kul, sen var jag hos Asta, det var kul. hejdå."
"hej, idag har jag jobbat, det var inte kul idag, jag hade ont i tunntarmen, och en kund sa att jag var ful. hejdå."
you see what i mean?
sån läsning är meninslös läsning och slöseri med tid.
men ibland finner jag humorn inom mig och skrivkrampen släpper...
jo jag har humor.
ja jag är rolig.

kort uppdate:
vi har fått lånelöfte och har kollat på en lägenhet. den blev för dyr för oss.
ska på två visningar på söndag.
jag tränar Asta mest från marken nu för att få en välbalanserad och lydig häst innan jag ger mig på att träna från ryggen eftersom hon är en komplicerad häst.
tips på övningar från marken tas gärna emot.
dock kanske min träning är förgäves för Helena har kommit fram till att Asta är för liten och ska kanske skaffa en annan häst.
då får jag träna med den istället..
anyhoo
bilen går bra, barnen är friska och jobbet är som det är.
idag hade vi miljö och hygienkurs.
jag hade alla rätt på proven men vann inte biobiljetter. trist.
i fredes träffade jag nina och drack öl.
snart fyller jag år.
och imorgon kommer lönen.

ja....

nu ska jag se greys!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0