MCR

sådär ja.
då är Asta flyttad från tattarstallet där en av "stallsysslorna" var att mata, släppa in och ut ankorna...
jepp.. ankor.
Jo men jag skaffade häst för att jag vill pyssla med ankor... javisst!
Helena är inte den tafatta typen utan beslutade snabbt att hästen skulle flyttas och fick ungefär lika fort en box på MCR.
så nu står vi i ett megastall med MASSOR av folk.
känns ju lite ovant för min del, minst sagt, men det kan nog bli riktigt kul. alltid någon att rida med.
och två ridhus att välja på!
det trista är väl att man måste dela ridhuset med ridskolan. Asta har inte den lilla galoppen så det är svårt att ha henne på en volt.
dessutom kan hon förstöra en hel lektion om hon får det för sig.
"är du med Jåschan? inte? Great då drar jag!! Tjooohooooo!! Rätt in i sidan på den där skäcken!!"

aaah lovely. får nog arbeta med hennes uppförande... jävla fullblodskärring!

nähäpp.
nu ska jag nog sova lite. efter både jobb, gym och stall känner jag mig lite mör!

take care now, bye bye then!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åh fy fan. MCR. Akta dig för de sura dressyrkärringarna som typ bestämmer allt på det stället. Blä. Gillar inte MCR.

2010-03-03 @ 11:00:13
Postat av: Pernilla

Haha fullblod är vad dom är! Tacka vet jag new forest ;-)

2010-03-03 @ 13:08:35
URL: http://pearlies.blogg.se/
Postat av: KittCat

Åh, inte fullblodskärrning då! :D Kan jag inte tänka mig alls... :D Puss & Kram från Kiddy ^^

2010-03-04 @ 18:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0