bajsvecka

hade ju lagt upp min träning denna veckan så himla bra.
men... har inte varit på gymet en enda gång. haha!
Jag har bara varit så trött på kvällen efter jobb så har helt enkelt inte orkat.
men nästa vecka ska jag skärpa mig. promise!

denna veckan har mesta tiden gått åt till att fundera kring häst.
jag saknar det så himla mycket och vill verkligen komma igång med ridningen igen.
men helena som jag var medryttare hos innan har inte längre någon häst och vill inte skaffa någon nu eftersom hon har två små barn.
och efter att ha varit hos henne vill jag verkligen inte vara hos någon annan. hon är så bra!
så då kom jag på den briljanta idén att vi kan göra tvärtom.
alltså jag kan skaffa hästen, så hjälper hon mig!
imorgon ska jag kolla om det finns plats på MCR till mig.
och på söndag ska jag provrida en pålle.
alltså det är ju bara på foder så nu behöver ni inte bli oroliga. =)
men jag ska prova hästarna ett par gånger innan jag beslutar mig.
helst ska beslutet ta så lång tid så jag inte får hem hästen förrän efter jul... mer tid och mer pengar!

ah, vi får se hur det blir.
änsålänge är det mest planeringsstadie. även om jag verkligen verkligen vill ha häst.

nu är jag dödenshungrig så hoppas verkligen babe kommer snart så vi kan äta!

hejhoppsnopp!

 

 

 

magiska djur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0