in the stable

idag åkte jag ut till stallet efter jobb.
ganska sent men what to do.
Helena skrubbade rent vattenkoppen och krubban igår i boxen, så idag var det bara för mig att ta bort allt damm och spindelnät och sen strö upp med massa massa halm.
så nu står boxen redo! =)

imorgon ska jag ut till stallet direkt efter jag slutat.
måste vara redo.
han kommer någon gång efter fyra tiden.
jag längtar sååå!

för att prata om något annat så gjorde jag idag världens klipp!
byggkillarna på jobb skulle slänga en helt ny och fin dörrkarm och dörr!
men då kastade jag mig in i gamet och roffade åt mig hela köret.
så nu ligger den i bilen och väntar på att få komma in och bli uppsatt mellan datarummet och vardagsrummet!
kommer ju bli finnemang!
jag är helnöjd!

tänker inte lägga upp någon -veckans träning- för jag kommer vara i stallet varje dag denna veckan så det hinns inte med.
men förhoppningsvis får jag väl lite träning när jag mockar bajs! :)
annars håller jag mig till min kcal varje dag, äter tom lite mindre än jag ska.
vägde mig inte förra veckan så får se vad vågen säger på fredag när det är dags igen.

nu ska jag chilla lite innan jag ska gå och somna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0