kalorierna och träningen

denna veckan som gått har jag verkligen varit super peppad på min nya livsstil.
har varit på gymet 4 ggr och käkat helt perfekt hela veckan.
nu är jag verkligen igång igen och har fått tillbaka min motivation som jag så länge försökt hitta.

enligt min kcal-räknare så ska jag om 9 veckor ha gått ner 10 kg, eftersom jag redan gått ner 1 kg efter denna braiga veckan.
men det spelar faktiskt inte så stor roll för mig.
just nu känns det bara så himla bra att jag kommit igång med träningen igen.
och så mycket bättre jag mår, inte lika ont i ryggen på jobb och mycket mer energi! så skönt!

igår hade jag ätardag. käkade normalt under dagen, branflakes till frukost och en kycklingsallad till lunch med Hanna på mad miss molly. supermys! hade lite sistertime och gick på stan. skulle kolla julklappar men det blev mest spaning efter saker vi vill ge till oss själva! Haha! :)
När Hannish åkt hem körde jag och Hashi till city gross och storhandlade.
blev massor av mat och MASSOR av godis.
sen förberedde vi middagen, hamburgare, och inväntade vår gäst, MOLLAN!!!
krängde i mig två burgare med flottig majonäsdressing, ost och bacon. mmmmmumma!
sen kickade vi igång en film och då åkte godiset fram.
tror jag sprängde min kcal-gräns ganska saftigt.
la inte ens in det i mobilen utan satte bara överskott av kcal så det blev ett rött kryss.

men idag är jag back on track.
havregröt till frukost med hallon och lågkalori sylt.

snart ska jag iväg med Milla till stallet och kommer vara iväg typ hela dagen, så misstänker att det blir ganska lite mat idag och lite förbränning eftersom vi ska hämta hem en pålle och sedan rida!

kommer bli en mycket rolig dag!

bjuder på några bilder från förra helgen i stallet.

Milla och Claudia poserar!



Leker kofösare! ;)



fiiiina Claudia och Milla!



Jag åka lite på Claudia trots min grymma träningsvärk


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad härligt att du har kommit igång :). Å vad kul att du varit ute i stallet! Å nä tro mig jag tror inte att du vill ha häst.... 7 dagar i veckan, i ur och skur, skador, leriga hagar, dom ÄTER pengar.... medryttarhäst räcker ;). Alla bra delar av hästeriet bara :) Kramelikram

2010-11-25 @ 18:11:58
URL: http://iadoremytemple.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0