vecka fyrtiosju

såhär ser min träningsplanering ut för kommande vecka:

Måndag - till stallet, hinner varken rida eller träna
Tisdag - till stallet, hinner nog med indoor walking kl 19.00
Onsdag - Core 19.30 och innan det minst 30 min Cross
Torsdag - indoor walking förbränning eller cross på egenhand
Fredag - indoor walking express
Lördag - vila, julshopping wooo!!
Söndag - gymet, styrketräning

Har kommit överens med mig själv att jag ska träna iallafall 4 dagar i veckan, så följer jag denna veckan får jag träning 5 dagar, men har råd att missa träningen på tisdag om det skulle ta lång tid i stallet!

och bästa belöningen på lördag då jag och Milla ska ut på megajulshopping och gå helt bananas bland julkulor, tomtar och glitter! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0