dress

beställde nyss en klänning från hm.
kunde inte sluta tänka på den sedan jag hittade den igår.
och jag tror att den kommer vara så jäävla grym på mig i höst när jag bara vill dra något på mig snabbt när jag cyklar till jobb. men det ska ju ändå vara snyggt liksom..
får se hur lång tid det tar innan den kommer... säkert typ aslänge.
tänkte beställa en kamelfärgat poncho också, men det var inte leverans förrän i november på den och då kan jag lika bra hitta en i affärerna istället.
hatar att dom låtsas att kläderna finns inne, så när man kommer till "kassan" så ser man hur lång tid det tar innan man får det.
tro man orkar vänta på det då liksom.
affärerna är ju runt hörnet.
men klänningen beställde jag för den var dessutom på rea. woop woop!


mätte mig mycket noga innan jag beställde och kom fram till att jag är M.
så då ska fan klänningajäveln passa också annars kommer jag skicka ett hatmejl.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0