linköping

jag har ju inte bloggat om linköping heller.
var där förra helgen.
shit tänk att det redan gått en hel vecka! om 2 veckor kommer sophie, nic och angie ner hit.
det ska bli familjemiddag den 6 november hos mami och papi.
iaf tog jag veolias billighetståg upp till linkan förra fredagen.
gick från jobb vid halv 12.
när jag kom upp åkte vi och handla massa gott. vin och ost och tacos!
sen kollade vi på idol och hade det supernajs.

på lördagen åkte jag, sophie och angie till norrköping. sophie visade sin skola och universitetsområdet.
jag fotodokumentera.
bilder kommer senare.
sne gick vi förbi en liten chokladeria. köpte lite olika praliner. bla en som hette norrköpingspralinen och han som jobbade i affären sa att jag kanske kunde fixa min dialekt om jag åt den. höhö!
vi gick en runda på stan och kollade i affärer, och fikade på wayne's.
blev ingen shopping alls för vi var lide fattiga.
sen åkte vi pendeltåget tillbaka till linkan.

hem och lagade kycklingmiddag med koktpotatis och brunsås. och såklart VIN till det! =)
sen kollade vi film och käkade upp resterna av ostarna och drack mer vin.

på söndagen gick vi i linkan.
kollade affärer och käkade McD's nya burgare M. min hade brun sallad så jag blev lite besviken. faktiskt.
jag hittade typ världens snyggaste vinterskor.
kan inte sluta tänka på dom och måste till eurosko på måndag och hoppas att dom finns i malmö också!
sen kom nic och vi tog en fika med kaffe och kaka!

sen var det dags att åka hem och jag fick åka i kupévagn på tåget. liiide ballt.
men det satt ett störigt kärlekspar mittemot som attackhånglade hela tiden. get a rooom! liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0