på´t igen

jaha. evigt tjat om vikt och diet.
men jag måste ge det här en chans till.
ärligt talat? vem ger upp efter 2 veckor? så svagt.
igår var jag dessutom i stallet hela dagen med milla och hon har gått ner 5 kilo och massa cm i midjan.
kan hon kan väl jag? jösses att man ska va så klen.
kom precis hem från ett litet föredrag på itrim. eftersom dom ligger precis jämte oss (ingelsta) så ska vi ha ett samarbete med dom.
så vi fick veta lite om deras koncept och hur deras klienter ska äta.
man blir jävligt taggad när man får höra om personer som gått ner 40 kilo!
inte för att jag ska gå ner så mycket men, ändå! grymt bra jobbat.

så jag ska iaf boka in en hälsokontroll på itrim. väga och mäta fettprocent.
sen ska jag äta efter deras princip tror jag. eller lchf...
i vilket fall som helst så utesluter dom också snabba kolhydrater som bröd och pasta. och det är ju sånt som jag blir jäst i magen av.
så jag får se... mycket fett eller lite fett... det återstår att se helt enkelt.

men nånting måste ske.
jag är så trött på att se mina flabbiga lår i spegeln varje dag. dom är inte charmiga.



sugar - no more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0