rustar för vintern

idag kom ju lönen och den var hjärtligt välkommen.
jag och emely tog en runda på entre. hon skulle ha en jacka och jag vinterskor.
hittade ju ett par överdrivet snygga kängor när jag var i linköping. och.. dom fanns här med!
så nu är jag stolt ägare av mitt första par riktigt ordentliga vinterskor!
ett par Merrell, modellen Nicolette för 1799:- känns fantastiskt bra.
nu sitter jag på tradera och tänkte vinna en canada goose. ja jag bor i skåne. nä här kommer inte jättemycket snö eller blir jättemånga minusgrader.
men.
här blåser ALLTID!
och förra vintern frös jag mig igenom och tänker inte göra det denna vintern också.
så nu är det vinterkläder i massor som det investeras i.
ska ha vantar, mössa och halsduk också. sen är jag fit for fight. då kan den komma... vintern det aset!




finns att köpa på eurosko!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag har haft min goosejacka i 10 år i år. Den håller fortfarande och visst är det skönt med en jacka man aldrig fryser i så det gör du rätt i! :) Och om man delar priset med antal år som man kan använda den så blir den inte så värst dyr ;).

2010-10-26 @ 13:54:29
URL: http://iadoremytemple.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0