sinne

seriöst alltså... jag undrar vad det är som händer.
på riktigt. går minuterna snabbare nuförtiden? har något hänt? snurrar jorden i en snabbare hastighet?
jag pallar inte med att det ska gå så sjukt jävla fort. jag hinner inte med.
nu är det fredag igen imorgon.
VAFAN! det var ju precis fredag??!!!!
så här ser veckorna ut, måndag och fredag, måndag och fredag, måndag och fredag, måndag och fredag... sen fortsätter det så...
röv.

nu ska jag dammsuga och städa upp lite här. så det händer något denna gråa eftermiddag.
och ikväll ska jag jävlar i det gå till gymet (ja jag svär mycket när jag är upprörd) för om jag sitter i den där soffan en kväll till så blir jag toookig!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0