tapeter och ingen bakfylla

yes yes yes!!
efter att vi nu bott här i nästan 2 månader så är nu alla tapeter uppe! så sjukt gött!!
nu kan vi börja städa undan allt byggmaterial, färg, klister, golvpapp osv osv osv. så det kan se ut som ett hem och inte en byggarbetsplats.
när sophie och nic kommer ner måste hemmet vara lite mer säkrat så agnes kan springa omkring utan fara för livet.

väldigt skönt var det imorse när jag vakna och upptäckte att det inte fanns ett uns av baksmälla.
jag drack ju trots allt en hel flarra rödvin och 2 snakebite på KB.
kanske är det helt enkelt så att det är rödvin man ska dricka. ja. det får bli så. gott också. som godis. mmmmmm!

ska lägga upp lite bilder snart men jag måste vila mig lite och orkar inte hämta sladden till kameran.
men tapeterna är såååå snygga...
kanske mobilbloggar in en bild, speciellt på den ena tapeten som vi är sjukt taggade på. det är kärlek till den väggen nu alltså.

nä nu ska jag chilla i soffan i vårt riktiga vardagsrum!

knus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0