alfons

nu är det sista dagen med alfons.
trodde danny skulle komma ikväll men blir kanske imorgon då.
innan var vi ute och gick ner till max. en tant som jobba på max pratade med mig hela tiden undertiden Hans var inne och handlade. hon var lite rädd för honom (?) men sen tyckte hon bara han var söt.

tog lite bilder på honom med min nya kamera.

full koll mot dörren! när kommer Hans med maten tro?

en liten test bild, svartvit macrobild. helt ok!

och en liten bild på mig som Hans fotade när jag satt och läste om min nya kamera!

 

Nu ska jag göra lite LCHF-fluff tror jag och sätta mig i soffan och chilla innan det är dags för kvällskissning med Alfons och sedan sova!

gonatt!

 

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Dagens Blogg tävling är nu avslutad!

Kolla ifall det blev du! Om det inte är det, så kommer ny chans till veckan! Ta hand om dig! :)

2010-09-12 @ 22:37:41
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0