äntligen hemma

puuh.
vilken dag jag haft.
vaknade av att studsia ringde och väckte mig, men jag trodde det var snoozen.
iaf fick jag masa mig upp och börja 2 timmar tidigare.
cyklade i regnet till jobb.
och nu cyklade jag hem i regn.
jag hatar regn.
men nu är laxen i ugnen och mina sparrisar och zuccinin också. mmmm ska bli såå mumma! =)
häller nog på lite grädde på laxen mot slutet när den börjar bli klar!

senare kommer nog emely och sätter i lite ny fräsh hårfärg på mig.
måste ju bli mörkare nu när det blir mörkare ute... klassiker!

laters!



Jag och Hans blev såhär glada när vi hittade webcamen på min dator! :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

är hasse nauken???

2010-09-14 @ 20:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0