computer love

satt och kollade på datorer på prisjakt innan idag..
hittade en billig dator som såna där riktiga datanördar hyllade på forumet..
så jag drog till webhallen och inhandlade ett exemplar, snabbt och lätt.
körde iväg, en kvart senare var jag hemma igen med dator! fint!

så nu har jag tillbringat typ hela eftermiddagen med att ladda ner nödvändiga program och lära mig windows 7..
svårt...
håller på att fixa mig en ny bloggportal också.. eller jag undersöker om det finns nån lite roligare med mer funktioner och som är lättare att blogga från mobilen med osv.
men jag lovar att uppdatera er läsare om den adressen när det väl är aktuellt.

med en ny egen dator kanske det blir lite med uppdatering i bloggen också.
nu behöver jag inte vänta på att Hans ska bli klar eller på min gamla laptop som är vääärldens segaste och låter som en ångvält.

denna dagen har gått väldans väl ur lchf-synpunkt.
käkade oopsies, salami och brie till frukost. drack självfallet kaffe med fetmjölk till det.
till lunch blev det filmjölk med solrosfrön och pumpakärnor, lite brie och salami.
sen provsmakade jag min chokladmousse... sinnessjukt god. jag kan inte fatta att jag gjort den! smakar som något man köper på pattiseriet eller från olof viktors. mumsigt!
till middag nu blev det hamburgare (utan bröd) med grönsaker och ost.
till efterrätt ska jag äta min mousse.... massa mousse!!

nu ska jag gå vidare till min nya bloggportal och försöka lära mig alla funktioner och se om det är nått att ha!

detta är min nya superfina inte alls lyxiga men fullt fungerande dator! aaaah det e kaaaarlek ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0