dag 2

herre gud... idag har jag varit ett sockermonster på jobb. stackars Mollan fick stå ut med mig.
men jag kom på att om jag tar en liten cocktailtomat lite då och då så försvinner det värsta! :)
Nu ska jag snart äta kycklingfilé med grädde och till det har jag skurit upp lite grönsaker... rå broccolistam för att det är så jääääävla gott, tomat, gurka, avokado... å morot. jag har hört att man inte ska äta det med LCHF men det är ju gott och det var bara en liten en.

jag kan inte slänga mitt godis för det är köpt i USA och har ett sentimentalt värde.
jag ska spara det tills jag kan äta det utan att trilla ner i sockergrottan. dvs om någon vecka! :P

nähäpp... kycklingen är nog klar nu.

missa inte första avsnittet av IDOL 2010 ikväll kl 20.00!!
hoppas det blir en bra omgång.

om min tallrik blir fin å ser god ut slänger jag kanske in en bild sen.
min promenad med Emley blir nog inställd ikväll... får ta det imorgon istället!

hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0