dag 3

idag har det väl gått ungefär som igår.
samma frukost, salami och brie. sjukt god frukost förövrigt!
sen blev det ungefär samma lunch som igår också.. älskar cevapcici så måste ha dom. =)
nu har jag käkat en mugg med fil till mellanmål med solrosfrön. hade inte nötter hemma.
till middag ska vi laga oopsies.
Emely kommer snart hit så ska vi hänga lite å sen laga mat.
sen blir det en kvällspromenad.
Och senare ikväll kommer en av mina favoritvovvar (förutom Morris som är mitt hjärta) hit och ska bo här tills på söndag! :D

suget efter något sött har inte varit alls lika starkt idag... visserligen har jag hållt mig sysselsatt med att gå på stan och leta efter höstskor.
och dom här bootsen fick följa med hem efter att provat alla boots på dinsko, eurosko och nilsson.


laters skaters!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0