haircut

äntligen är denna veckan snart över.
har jobbat sent 4 dagar av 5. suck! det är inte asballt att gå upp klockan 7, pussa hjärtat hejdå vid halv 8, för att sen inte komma hem igen förrän 11 timmar senare...
aja... tänk pengar...

det har gått bra idag med maten iaf.
käkade oopsies med smör och kalkon till frukost, viltgryta med grönsaker och lite cole slaw till lunch, min middag med kyckling som jag bloggade om förut, och sen blev jag såååå jäkla sugen på något sött så jag tog sista dropparna grädde och mixade med lite frysta jordgubbar...
det hade varit tretusenmiljoner godare om jag fått slänga i socker... men det funkar om man inte har annat...
fast jag hittade ett recept på hallonfluff.
och dom hade honung i. så får kanske bli det nästa gång.



jag tycker iaf att jag har sjukt bra karaktär som inte alls rör mitt godis som bara ligger och väntar på mig i kökslådan.
och på jobb har jag inte ens så mycket som sneglat åt fazerminten som jag annars käkar i tid och otid.
fast jag vill ju ha det. det måste jag erkänna. jag tänker på godiset hela tiden. att jag vill äta det.
men sen tar viljan att inte äta det över för jag ska klara denna dieten och vara smal till jul.
nu har jag skrivit det.
aj! det kan slå mig hårt i nacken sen...
typiskt...

nu ska jag knata ut med Alfons så han får nattkissa.
imorgon ska jag gå upp typ klockan 6 så jag hinner ut med honom en timma innan jobb.

och ja just det, sen kommer emely och emmy hit imorgon. emmy ska klippa mig så jag blir av med alla tråkiga klyvna toppar!
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0