i... i ... i ... i ... ikea

det första vi gjorde idag efter att vi vaknat och knatat ut med morris var att fara iväg till ikea.
köpte lite smågrejer till köket. lite inredning till lådorna, typ besticklådor och sånt.
också skulle vi kolla på en hyllförvaringsgrej till alla jävla teknikgrejer som ska va i vardagsrummet. men allt är bara fult. så vi sket i det den här gången också.
men vi köpte iaf en garderob till hallen så jag får väl bygga ihop den sen i eftermiddag.

snart ska jag gå till vallokalen och rösta.
tycker liksom det är en viss känsla med att rösta på valdagen så jag har inte förtidsröstat.
jag är fortfarande lite kluven och vet inte riktigt vad jag ska rösta på.
men jag gjorde ett test på internet och blev då moderat. haha. jaja....

ska bli spännande att följa valet sen på tv ikväll.
jag kommer sitta med ett glas vin och kanske någon bit ost! :)


så här ser min nya garberob ut. ska bli skönt att få lite ordning i hallen!

nu bär det av mot vallokalen!



Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

köpte du något speciellt då, förutom garderoben? :) allt är bra med mig :D

2010-09-19 @ 15:42:28
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Honi

Skönt med lite ordning och reda :)

2010-09-20 @ 14:15:35
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0