its... lila!

sååå jaaa!!
nu har hela släkten varit här.. inte.. men iaf halva familjen. typ.
syrran och Jonas hängde här undertiden Luan, Jonas kompis, kaklade vårt kök. himla mys.
sen gick vi en runda till systemet och köpte på oss lite vin för kvällen.
Jonas skulle laga middag till syrran, vilken charmör hon hittat! :)
Jag ska laga mat till min babe (vilket jag visserligen gör varje dag) så jag är väl en riktig charmör jag med.
köpte på mig 2 flaskor rött. kan vara bra att ha en hemma.
plus att jag ska försöka lura hit emely efter hon slutat jobba ikväll. moahahahahaaaa!
vid tvåtiden kom mamma förbi också och fikade med oss.
jag bjöd på mina LCHF-muffins. dom gick hem hos mamma, Hanna och Jonas. men Luan provade inte ens och babe är kräsen som ingen annan så hade inte väntat mig att han ens skulle ägna dom så mycket som en blick.

mina 2 vinare och lite utav resultatet av kaklingen. det är så himla snyggt, är sjukt nöjd med valet av mosaik!


Kommentarer
Postat av: Märie

Åh, det finsk-australiska vinet Killawarra! Fina grejer det! ;)

2010-09-19 @ 08:26:48
Postat av: Pernilla

Så fint=)

2010-09-20 @ 01:29:21
URL: http://pearlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0