LCHF

idag är första dagen.
anastasia har också börjat idag så jag har iaf stöd när jag är på jobb.
men nu är jag sjukt sugen på godis, typ vad som helst bara det är sött. och det värsta är ju att det finns ju massor med gott hemma så det är bara att öppna kylen eller godislådan så är jag fri från suget.
jag ska klara det.
jag ska inte ta tre steg och grabba tag om lakritspåsen... NAAJ!

idag har jag ätit ost och kalkonskinka till frukost, cevapcici med cole slaw, sallad och vitlökssås till middag, en liten rulle med ost och kalkon till mellanmål och två ägg, stekt bacon och vitlöksaioli till middag.
vet inte om det är en bra LCHF dag men man får ju börja nånstans.
imorgon ska anastasia ta med sin bok till jobb så vi kan plugga lite...

typ såhär såg min middag ut, fast jag hackade inte mina grönsaker... dom var i skivor! :)
imorgon ska jag nog äta räkor med ägg, majonäs och avokado till middag.
hoppas mitt sockersug försvinner snabbt för det här är minst sagt trist. ont i huvudet har jag.
sugarjunkie, that me alright!

imorgon ska jag träffa emely efter jobb och powerwalka. najs!

ha en trevlig kväll och glöm inte kolla på erik & mackan kl 22.


Kommentarer
Postat av: @Receptomaten

Tipset är att INTE ha godis hemma, ge bort eller släng.. Om en vecka kommer du ändå inte vilja ha det ;)

2010-09-07 @ 09:32:38
URL: http://receptomaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0